1e dag

4 juli 2015 - Hollywood, Florida, Verenigde Staten

Zeer goede vlucht gehad. Tien uur gevlogen maar toen we er uiteindelijk waren hadden we niet het gevoel zo lang gevlogen te hebben. Misschien ook omdat we allemaal hebben kunnen slapen. Behalve Renzo. Die heeft niet geslapen maar zich zeker vermaakt met films en spelletjes.

Op het vliegveld verliep alles ook vlot en konden we snel de auto halen. Mooie mininvan. Dodge. 20 minuutjes gereden naar hotel/motel en koffers naar kamers gebracht. Omdat we hier maar kort verblijven hoeven we niets uit te pakken. Dus, inmiddels 5 uurplaatselijke tijd, ergens iets gaan drinken en eten. Natuurlijk hoe kon het ook anders.......Denny's.

Teruggekomen niet heel veel meer gedaan. Wel heerlijk buiten bij het zwembad gezeten en wat gekaart. Heerlijk!

Vandaag natuurlijk vroeg wakker. Half vijf in de ochtend. Het is altijd weer wennen aan een andere klok. Maar ......het is 4th of July dus we kijken vandaag wat de dag brengt. We eindigen in ieder geval met vuurwerk!